شهردار نهاوند گفت: ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه های شهرداری نهاوند اختصاص یافت.

اختصاص بیش از  ۲ میلیارد تومان اعتبار به طرح های شهرداری نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسین پور، شهردار نهاوند اظهار داشت: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند به دستور فرماندار و براساس طرح های مهم شهرداری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به این طرح های اجرایی و عمرانی تخصیص داده شد.

وی گفت: در حال حاضر پروژه های مهمی در حوزه تغییر مبلمان شهری نهاوند در حال اجرا است که اختصاص اعتبار فوق می تواند در پیشرفت و تکمیل این پروژه ها نقش مهمی داشته باشد.

شهردار نهاوند افزود: مبلغ ۶۰۰میلیون تومان برای بام نهاوند، ۲۵۰ میلیون برای ساماندهی بلوار استقلال و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هم برای تبدیل خیابان سعدی به پیاده راه اختصاص یافته است.

حسین پور اظهار داشت: برای ساماندهی بلوار دهنور راه ۲۵۰ میلیون، میدان ۱۷ شهریور تا میدان سیدالشهدا ۲۵۰ میلیون تومان و ساماندهی بلوار ورودی نهاوند از سمت شهر فیروزان هم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

‌وی گفت: برای معضلات و مشکلات سطح شهر مانند جمع آوری متکدیان،ساماندهی وانت بارها،نخاله های ساختمانی برنامه ویژه ای با سایر ادارات شهر نهاوند خواهیم داشت.

شهردار نهاوند خاطر نشان کرد: شهرستان نهاوند در استان همدان به لحاظ تاریخی و گردشگری از اهمیت ویژه ای در سطح استان برخوردار است و باید به مبلمان شهری و زیرساخت های حمل و نقل آن توجه ویژه ای ‌کنیم.

انتهای پیام/ س

اعتبار 2 میلیاردو 150 میلیون تومانی به طرح های شهرداری نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار