مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستان از تشکیل کمیته تخصصی حجاب و عفاف در تبلیغات اسلامی کردستان با حضور ۱۶ دستگاه اجرایی استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعیده لشکری، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به نزدیکی ۲۱ تیر روز ملی حجاب و عفاف این اداره کل به‌عنوان دبیر کمیته تخصصی حجاب و عفاف نخستین جلسه این کمیته در راستای ارائه پیشنهاد‌ها دستگاه‌های سال جاری برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امنیت روانی جامعه درگرو عفت همگانی است، افزود: ارزش‌های اخلاقی با حفظ هویت و رعایت شرع مفهوم پیدا می‌کند و از سوی عفاف بنیادی‌ترین عامل ایجاد امنیت اجتماعی است.
لشکری بیان کرد: بی‌پروایی در نگاه، بی‌توجهی در نوع پوشش و پرده‌دری در روابط اجتماعی امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد و ضروری است با تدوین برنامه‌های مطلوب عفت را به‌عنوان یکی از اصولی‌ترین پایه‌های حراست و امنیت جامع ترویج داد.
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: آسیب‌شناسی و شناخت ریشه‌ای عوامل و موانع توسعه فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه، الگوسازی ومعرفی الگو‌های رفتاری در زمینه عفاف وحجاب، تدوین وترویج منشور عفاف وحجاب و تشویق وایجاد انگیزش جهت توسعه وتعمیق فرهنگ عفاف وحجاب در دستگاه از اهداف تشکیل این کمیته است.
وی در پایان یادآور شد: کمیته تخصصی حجاب و عفاف امروز، ۱۱ تیرماه در سالن کوثر تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

تشکیل کمیته تخصصی حجاب و عفاف در تبلیغات اسلامی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.