مسئول بسیج دانش‌آموزی کردستان از اعزام ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به یادمان‌های دفاع مقدس در سال ۹۷ خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مؤمنی، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با اعلام این خبرگفت:امسال برابر سهمیه سال گذشته اعزام ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان به یادمان‌های دفاع مقدس پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۹ هزار نفر به مشهد شهدای غرب و شمال غرب و ۳ هزار نفر نیز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی با تشکر از تعامل و همکاری مجموعه آموزش‌وپرورش و سپاه در برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: هم‌زمان با برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی برنامه فرهنگی فصل رویش در شهرستان مریوان و برنامه مجاهدت‌های خاموش در پادگان وحدت سنندج برای حضور دانش آموزان شرکت‌کننده در اردو‌های راهیان نور پیش‌بینی‌شده است.
مؤمنی با اشاره به اردو‌های جهادی هفت روزه و طرح هجرت سه در سال ۹۷ افزود: در مجموع یک هزار و ۶۱۰ نفر برای طرح هجرت سه دانش‌آموزان پیش‌بینی‌شده است و دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح ۱۰ روز در فعالیت‌هایی از قبیل: بهسازی، زیباسازی و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید مشارکت کرده و بابت آن دهان شیرینه دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۳۶۰ نفر نیز برای برگزاری اردو‌های جهادی ۷ روزه پیش‌بینی‌شده است، بیان کرد: در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان گروه‌های جهادی تشکیل و در این برنامه شرکت می‌کنند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان در پایان از برگزاری دوره تربیت روایان اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در سطح استان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های استان برنامه توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین است که در یک دوره ۵ روز شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م

حضور یک هزار و ۶۱۰ نفراز دانش آموزان کردستانی در طرح هجرت سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.