فرماندار نهاوند گفت: از ابتدای آغاز به کار در نهاوند دغدغه اصلی من توجه به رفع مشکلات مردم بوده و روستا گردی یکی از این کارها است.

با برنامه های روستاگردی به دنبال رفع مشکلات مردم هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار داشت: در برنامه روستا گردی به همراه همه مدیران و روسای ادارات به صورت سرزده وارد روستاها می شویم و از نزدیک درد دل و مشکلات مردم را می شنویم و همانجا دستورات لازم را صادر می کنیم.

وی گفت: حضور ودیدار چهره به چهره با اهالی ۷روستای بخش مرکزی برای اطلاع و بررسی میدانی مشکلات و کمبودهای روستاهای پنبه در، باباقاسم،ده چقایی، حسین آباد، شعبان، جهان آباد و کوهانی از توابع بخش مرکزی نهاوند مانند سایر روستا امروز انجام شد.

مراد ناصری در جمع مردم روستای پنبه در عنوان کرد:مشکل افت ولتاژ و قطعی موقت برق روستا را با کمک امور برق شهرستان حل خواهیم کرد و تلاش میکنم با وجود همه کمبودهای بودجه ای، با کمک اداره کل، راه روستایی این روستا را آسفالت کنیم.

وی افزود: مشکل پسماند روستای پنبه در را دهیار روستا و محیط زیست با استفاده از ماشین آلات حل و فصل می کند.

ناصری بیان کرد: روستا و روستازاده برای من مهم است چون خودم هم از عشایر و روستایی هستم پس همه مشکلات یک کشاورز و دامدار را که در روستا زندگی می کند می دانم.

فرماندار نهاوند گفت: ماموریت جدید جذب اعتبارات اشتغالزایی را با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان ابلاغ کردیم.

ناصری اظهار داشت: به همین منظور در نهمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند که عصر شنبه ۹ تیرماه در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد ۲۴۹ طرح در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان مصوبه کارگروه اشتغال استان به نهاوند اختصاص یافت.

مرادی گفت: در حوزه صنعت ۴۸ طرح با اعتبار ۱۳میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان توسط کارگروه اشتغال استان مصوب شده است که اداره صنعت و معدن نهاوند ظرف ۳ روز باید این طرح ها را دسته بندی کند.

وی افزود: در حوزه کشاورزی ۵۷ طرح با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان مصوب شده است که هم طرح و هم سرمایه گذار به جهاد کشاورزی نهاوند اعلام شده است و جهاد،موظف است ظرف یک هفته این طرح ها را تعیین تکلیف کند و در حوزه گردشگری ۱۴۳طرح با اعتبار ۴میلیارد و ۵۱۲ تومان به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

فرماندار نهاوند افزود: در برنامه های روستا گردی خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی جهت انعکاس و پیگیری مشکلات مردم به همراه من هستند تا از نزدیک با مشکلات روستائیان به دور ازپشت میز اداری آشنا شوند.

انتهای پیام/ س

با برنامه های روستاگردی به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم

برچسب ها: فرمانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار