رئیس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام باند سارقان با ۳۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت توسط راکبان دو دستگاه موتور سیکلت در سطح شهرستان شیراز، شناسائی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و اقدامات شبانه روزی، مخفیگاه سرکرده باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص سه همدست این سارق نیز طی چند عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۳۰ فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه سارقان اموال مسروقه را که بیشتر تلفن همراه بوده است، به دو نفر مالخر فروخته بودند، گفت: با تلاش مأموران خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: شهروندان هنگام تردد در خیابان مراقب وسایل همراه خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک درباره فعالیت مخلان نظم و امنیت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.