فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس شهرستان های روانسر و کنگاور در دو عملیات جداگانه موفق به کشف محموله های قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در عملیات اول ماموران انتظامی شهرستان روانسر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار یک هزار و 150 کیلوگرم چای که فاقد هرگونه مدارک قانونی، بارنامه و فاکتور بود کشف کردند.

امان اللهی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد راننده خودرو قصد انتقال بسته های چای قاچاق به استان های همجوار را داشته است طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به 800 میلیون ریال است  علاوه بر توقیف اموال قاچاق و انتقال خودرو به پارکینگ، راننده آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود : در عملیات دوم ماموران یکی از ایست و بازرسی های شهرستان کنگاور در حال انجام وظیفه، از ورود یک دستگاه خودروی نیسان که حامل بار قاچاق بود، مطلع و توقیف آن را در دستور کار قرار دادند.

امان اللهی گفت : ماموران با تحت نظر گرفتن محل احتمالی تردد خودروی حامل بار قاچاق در نهایت موفق به شناسایی خودرو شده و توانستند آن را متوقف کنند.

وی گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن موفق به کشف 16 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق از جمله یخچال، مایکروفر، تلویزیون، جاروبرقی و لباس شویی شدند که کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی قاچاق کشف شده را بیش از 700 میلیون ریال برآورد کرده اند و در این راستا نیز دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری متهمان قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.