تیم کشتی آزاد نونهالان استان کرمان در قالب ۱۲ کشتی‌گیر، دو مربی و یک سرپرست برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور راهی لرستان شد.

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان قهرمانی کشور با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور 10 تا 16 تیر جاری در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهرخرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: تیم سیرجان به عنوان تیم اعزام شده به این رقابت‌ها نفرات خود را از شهرستان های ناحیه یک و ۲ کرمان و بافت کامل کرد.

زاده تقی بیان داشت: تیم های شرکت کننده در رقابت های کشتی آزاد، سیزدهم تیر جاری پذیرش خواهند شد، روز چهاردهم وزن کشی و رقابت ها تا روز پانزدهم به مدت دو روز در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهر خرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سید محسن هاشمی به عنوان داور اعزامی از استان کرمان در این مسابقات قضاوت می کند.

زاده تقی از اعزام نونهالان کشتی گیر فرنگی کار استان کرمان نیز به این رقابت ها خبر داد و افزود: تیم کشتی فرنگی استان کرمان هم در قالب ۱۲ بازیکن، دو مربی و یک سرپرست عازم این رقابت ها شدند.

زاده تقی یادآور شد: تیم سیرجان به عنوان تیم اعزام شده به این رقابت‌ها نفرات خود را از شهرستان های راور، ناحیه یک و ناحیه۲ کرمان، بم و جیرفت کامل کرد.

رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان گفت: این نونهالان از روز دوشنبه 11 تیر جاری پس از انجام وزن کشی، رقابت های خود را در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهر خرم آباد استان لرستان آغاز کردند.

زاده تقی افزود: مراسم وزن کشی این مسابقات به صورت مشارکتی، با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون کشتی صبح روز دوشنبه 11 تیر جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه مسابقات کشتی فرنگی، رقابت های مقدماتی روز دوشنبه 11 تیر جاری برگزار شد و مسابقات رده بندی و فینال سه شنبه برگزار می شود.

رقابت های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان قهرمانی کشور 10 تا 16 تیر جاری به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اعزام کشتی گیران نونهال کرمانی به رقابت های قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار