مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: بیش ازیک هزار و 598 کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز در استان ساخته شده است.

ساخت یک هزار و 598 کلاس درس به همت خیرین همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به کلنگ‌زنی مدرسه 4 کلاسه به همت خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی مدرسه خیرساز شهید قاسمی روستای شاوه در کبودراهنگ آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مدرسه چهار کلاسه در زمینی به مساحت یک‌هزار متر با زیربنای 270 متر مربع ساخته می‌شود، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این پروژه آموزشی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است که توسط یکی از خیرین مدرسه‌ساز تأمین خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه  جمع تعهدات خیرین از زمان آغاز فعالیت تاکنون در استان به 220 میلیارد تومان رسیده است، گفت: بیش از یک‌هزار و 598 کلاس درس به همت خیرین ساخته شده است.

تیموری با بیان اینکه اداره نوسازی مدارس و آموزش و پرورش وظیفه خود می‌داند در خدمت خیران باشد و همت آنها را ارج نهد، یادآور شد: در جشنواره اول خیران همدانی مبلغ 500 میلیون تومان تعهد شد و این رقم امسال به بیش از 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز از سال 77 فعالیت خود را آغاز کرده و امسال بیستمین دوره خود را با همت خیرین پشت سر گذاشت، اظهار کرد: زمانی که این نهال کاشته شد کمتر کسی فکر می‌کرد که ریشه آن تنومند شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه پس از 20 سال امروز مجمع خیرین با افتخار به فعالیت خود ادامه می‌دهد،خاطرنشان کرد: خوشبختانه 38 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است که خوشبختانه با مساعدت خیرین هر روز شاهد افزایش کمک‌ها در بخش‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ب

کلنگ‌زنی مدرسه 4 کلاسه به همت خیرین مدرسه ساز همدانی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار