تشکیل ۱۳ کارگروه برای تدوین سند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در لرستان

دبیر علمی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی لرستان گفت: یکی‎از کارگروه‌های این ستاد، کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی است که با مسئولیت کمیته امداد و مشارکت سازمان‌های مرتبط، وظیفه تبیین گفتمان انقلاب در روستا‌ها را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام حاتمی، مشاور نماینده، ولی فقیه و دبیر علمی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی لرستان از تشکیل ۱۳ کارگروه جهت تدوین سند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان لرستان خبر داد و گفت: یکی‎از کارگروه‌های این ستاد، کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی است که با مسئولیت کمیته امداد و مشارکت سازمان‌های مرتبط، وظیفه تبیین گفتمان انقلابی با نگاه راهبردی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در روستا‌ها را دارا است.

وی با اشاره به فرصت‌های مناسب نظام در ارائه خدمات مناسب به روستائیان، افزود: یکی‌از وظایف کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی، شناسایی فرصت‌های خدمت‌رسانی سایر سازمان‌هاست که تاکنون مورد استفاده واقع نشده است.

حاتمی به ماموریت بزرگ کمیته امداد در کاهش فقر و محرومیت اشاره کرد و افزود: کارنامه این نهاد در کشور قابل قبول و در خارج از کشور الگوی مناسبی است.

وی با انتقاد از شعار‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها در انتخابات مختلف، گفت: آسیب جدی جامعه امروز ما شعار‌هایی است که متاسفانه در انتخابات بدون کارشناسی و راهکار علمی بیان می‌شود و صرفاً جناح‌های سیاسی از این شعار‌ها در راستای حذف رقیب بهره‌گیری می‌کنند و عوقب آن دامن‌گیر جامعه می‌شود.

انتهای پیام/د

تشکیل ۱۳ کارگروه برای تدوین سند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.