روحانیت همیشه در دفاع از اسلام پیشرو بوده است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: روحانیت بار‌ها ثابت کرده در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو بوده است.

روحانیت همیشه در دفاع از اسلام پیشرو بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز با حضور در منزل طلبه شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی در دیداربا خانواده این شهید روحانی ، با اشاره به نقش تأثیرگذار روحانیت و حوزه علمیه در دفاع از دین اسلام و خدمت به مردم گفت: روحانیت بار‌ها ثابت کرده که در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو بوده و در حوادث و شرایط مختلف با تمام وجود در کنار ملت حضور داشته است.

وی با بیان اینکه پس از شهادت این شهید عزیز خانواده ایشان نباید دغدغه‌ای در زمینه گذران زندگی داشته باشند از مدیران حوزه علمیه خواست به این مهم توجه داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  با اشاره به روند تکمیل پرونده شهادت طلبه همدانی در بنیاد شهید گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود حجت الاسلام قاسمی به عنوان شهید یاد کردند.

اعرافی از خدمات آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان در رسیدگی به خانواده شهید قاسمی تقدیر و تأکید کرد: ما نیز در کنار شما برای رفع مشکلات این خانواده تلاش می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به فرزندان شهید قاسمی افزود: باید به روحیات فرزندان شهید به ویژه فرزند کوچکشان که وابستگی زیادی به ایشان داشتند مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ د.ا

پیشرو بودن روحانیت در دفاع از اسلام 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.