حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی گفت: از متولیان فضای مجازی این موضوع را مطالبه می‌کنیم که نسبت به مدیریت فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حضور امام جمعه همدان در منزل طلبه شهید همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: وحدتی که در کشور و خصوصا در استان به وجود آمد و تشییع جنازه با شکوهی که حاکی از پیوند ناگسستنی بین مردم و روحانیون بود، از جمله اتفاقات شیرین پس از این حادثه بود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی افزود: آگاهی بخشی‌های خوبی که در این فضا اتفاق افتاد تا مردم بدانند روحانیون ملجاء و پناهگاه مردم است و سطح زندگی آن‌ها در سطح زندگی مردم است.

وی اظهار داشت: مردم متوجه شدند روحانیون هنوز همان زندگی ساده خودشان را دارند و این شهید و باقی روحانیون همچنان در سطح زندگی مردم و یا در سطح پایین‌تر زندگی می‌کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به مطالبه گری‌هایی که نسبت به مدیریت فضای مجازی اتفاق افتاد، اظهار داشت: طبیعی است عده ی افراد همیشه به دنبال سوء استفاده هستند و حتی از شهادت یک طلبه مظلوم و مقدسات برای رسیدن به مقاصد خود نیز سوء استفاده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی ادامه داد: شایعه‌هایی در این زمینه مطرح شد که هیچ پایه و اساسی نداشت و متاسفانه فضایی فراهم شد و افرادی که اطلاعات کافی نداشتند به آن دامن زدند، لذا از اینجا اعلام می‌کنیم آنچه مستند و عقلانی است آن چیزی است که ما در این جا می‌بینیم.

وی، اصل فضای مجازی را بر کذب و دروغ دانست و گفت: بنده به همه کابران فضای مجازی توصیه می‌کنم که اصل فضای مجازی را بر کذب و دروغ بدانند، چرا که فضای مجازی فضای قابل اعتمادی نیست و بسیاری از مطالبی که در این فضا مطرح می‌شود کذب محض است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: به اخبار منتشر شده در فضای مجازی نباید اعتماد کرد و یا حداقل در برابر صحت ان خبر تحقیق انجام دهیم، البته لازم به ذکر است که بعضی از موضوعات آنقدر سبک است که نیاز به تحقیق ندارند بلکه فقط نیاز به تعقل دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان خطاب به متولیان فضای مجازی تاکید کرد: از متولیان فضای مجازی این موضوع را مطالبه گری می‌کنیم که نسبت به مدیریت فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشند، چرا که امروز این یک موضوع ضروری است و متولیان باید این ضرورت را درک کنند.

شب گذشته حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی، شهادت این روحانی خدوم را به خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/ب

امام جمعه همدان در منزل طلبه شهید همدانی حضور یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.