یکه خانی از کسب مقام دوم کشور توسط هنرجوی قاینی در مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش خبر داد.

یکه خانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:فاطمه فنایی هنرجوی هنرستان کاردانش عترت شهرستان قاین موفق به کسب رتبه دوم کشور در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش در رشته نگارگری و گرایش طراحی نقوش سنتی شد.
 
 
وی افزود:مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش در مرحله استانی با شرکت 214 هنرجوی برگزیده دختر و پسر پایه یازدهم،در 17 رشته مهارت و 12 حوزه استان برگزار شد.
 
یکه خانی با بیان اینکه تعداد 8 هنر جوی دختر و پسر از هر رشته مهارت به مرحله عملی استان راه یافته اند،گفت:در مرحله عملی استانی که اسفندماه سال گذشته در بیرجند برگزار شد،تعداد 68 هنرجوی دختر و پسر استان به رقابت پرداختند که در نهایت 2 نفر از هنرجویان استان در گرایش هنر فرش و طراحی نقوش سنتی به مرحله علمی کشوری و نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
 
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این مرحله عملی و نهایی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی به میزبانی استان البرز و شهرستان کرج برگزارشد،افزود:در این مرحله از مسابقات تعداد 198 هنرجوی نخبه مهارتی در 33 رشته با قضاوت 99 نفر از داوران و ناظران به رقابت پرداختند که هنرجوی قاینی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد. 
 
وی بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان،تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری، آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان کاردانش،اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی،ارتقاءکیفیت آموزش های مهارتی،تحقق سیاست های اشتغال پایدار و تربیت نیروی متعهد و تولید ثروت را مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست.
 
یکه خانی افزود:در دوره های چهاردهم و پانزدهم مسابقات علمی کاربردی،هنرجویان هنرستان های کاردانش استان موفق به کسب 11 رتبه برتر کشور شدند . 
انتهای پیام/غ

مقام دوم رقابت های علمی کاربردی کاردانش از آن هنرجوی قاینی

 
 
برچسب ها: هنرستان ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.