فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر و دستگیری 82 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.    

دستگیری 82 نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاهحسین براری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی مردم توانستند تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر را دستگیر کنند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی مراجع قضائی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با افراد معتاد و خرده فروش مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ براری یادآور شد: درنتیجه اجرای این طرح 3 باب قهوه خانه هم که در امر توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
وی در پایان گفت: از انجا که این طرح ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است، برخورد با سوداگران مرگ به صورت جدی توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.