پذیرش بیماران مراجعه کننده برای اعمال جراحی فک و صورت

پذیرش و بستری بیماران مراجعه کننده برای اعمال تخصصی جراحی فک و صورت امروز با حضور تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی در بیمارستان رازی بیرجند صورت گرفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه پذیرش و بستری بیماران مراجعه کننده برای اعمال تخصصی جراحی فک و صورت امروز با حضور تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی در بیمارستان رازی بیرجند صورت گرفت،گفت:در روز اول 28 بیمار برای انجام اعمال فوق تخصصی رایگان توسط تیم جراحی مرهم مورد معاینه و مشاوره بیهوشی قرار گرفته و در بخشهای جراحی ، اعصاب و ارولوژی بیمارستان فوق تخصصی رازی بیرجند بستری شدند.


وی با بیان اینکه بیش از هزار و 250 نفر در سامانه اینترنتی مرهم توسط دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و سرپرست تیم 34 نفره جراحی پلاستیک و ترمیمی مرهم ویزیت شدند که در نوع خود یک رکورد بین المللی است،افزود:پس از هفته ها بررسی و ویزیت افراد به صورت اینترنتی،در نهایت 175 نفر برای انجام عمل جراحی شکاف کام و لب، و ناهنجاریهای مادرزادی سر و صورت انتخاب شدند.


قائمی با بیان اینکه اطلاع رسانی تلفنی به این افراد از طریق تیم اجرایی استانی این سفر خیرخواهانه صورت گرفته است،گفت:قرار است در روز اول 28 بیمار،روز دوم 41 بیمار،روز سوم 43 بیمار و روز چهارم 65 بیمار اعمال فوق تخصصی جراحی به صورت صد در صد رایگان انجام خواهد شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود:این بیست و دومین سفر خیرخواهانه تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی مرهم به استانهای کشور برای انجام اعمال جراحی رایگان است که در بیمارستان رازی بیرجند انجام خواهد شد.

 

وی اظهار کرد:اين گروه يک تيم خيرخواهانه است که سالی چندين مرتبه به استان های محروم کشور سفر می کند و عمده اقدام آنان برای جراحی بيماران شکاف لب، کام و ناهنجاری های مادر زادی سر و گردن است.


قائمی گفت:امروز اقدامات اولیه بیماران انجام می شود و اعمال جراحی از فردا صبح آغاز و تا جمعه شب هفته جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

 سفر خیرخواهانه تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی مرهم به بیرجند

برچسب ها: علوم پزشکی ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.