نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ برتر دوچرخه بانوان باشگاه های کشور در بخش جاده به میزبانی اردبیل در مجموعه ورزشی شورابیل اردبیل برگزار می شود.

صمدیان، نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه  استان اردبیل برای اولین بار میزبان این دوره از مسابقات شده است گفت: این دوره از مسابقات 12 تیم لیگ برتری در دو رده ی سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از ۶۰ دوچرخه سوار در دو بخش تاین تریل انفرادی و استقامت جاده برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول این مسابقات در اردبیل برگزار می شود افزود: این مسابقات در دو روز برگزار می شود که دوچرخه سواران در روز اول در بخش استقامت ۱۵دور دریاچه شورابیل برای بزرگسالان و 10دور دریاچه شورابیل برای جوانان به رقابت می پردازند.

نائب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: در این دوره از مسابقات دو تیم از اردبیل حضور دارند که از بین این شرکت کنندگان نفرات تیم ملی دوچرخه سواری کشور انتخاب می شود.

وی افزود: در پایان در بزرگسالان خانم ها سمیه یزدانی از مشهد، ماندانا دهقان از اردبیل و مینا الهی از هرمزگان و همچنین در بخش جوانان نیز خانم ها ساجده سیاحیان از قزوین، ستایش وجدی از تهران و مهیت حق سرشت از قزودین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ح

مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.