مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ۳۱۰ هزار و ۵۰۹ خانوار در ۷۵۶ روستا‌ی آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اعلام این  که تا پایان سال ۱۳۹۹ تمامی ۲ هزارو ۱۹۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد افزود: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوارهای روستایی با بهره مندی ۳۱۰ هزار و ۵۰۹ خانوار، ۵۶ درصد و میزان بهره مندی خانوارهای  شهری  از این نعمت خدادادی با بهره مندی ۷۹۲۹۳۵ خانوار،  ۹۹ درصداست.

وی به پروژه‌های در حال اجرای گازرسانی استان اشاره و تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌های گازرسانی به شهر‌ها، روستا‌ها و صنایع با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا بوده و تعداد ۶۰ پروژه نیز با مبلغ بالای ۳۰۰ میلیارد تومان برای سال جاری پیش بینی گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت:۷۵۶ روستا و ۳۶ شهرآذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند و گازرسانی به ۵۳۷ روستا با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال اجراست.

علیرضا شیخی  با تاکید بر وجود نگاه عادلانه در توسعه پروژه‌های گازرسانی در سراسر استان اعلام داشت: نگاه ما در بحث گازرسانی در استان، افزایش شاخصه‌های رفاه اجتماعی و رویکرد توسعه محورانه، مبتنی بر عدالت بوده و خود را متعهد به خدمت رسانی برای همه هم استانی‌های خود می‌دانیم که این امر باعث شده است تا سرتاسر استان از شمال تا جنوب آن امروز تحت عملیات گازرسانی گسترده قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: تمام تلاش کارکنان صدیق شرکت گاز استان آذربایجان غربی و رویکردحاکم بر مدیران آن در دسترس قرار دادن هرچه بهتر و سریعتر این نعمت خدادادی برای مردم شایسته آذربایجان غربی است.


انتهای پیام/ح


گاز رسانی به روستا‌های آذربایجان غربی

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.