پارک علم و فناوری، از ایده تا تحقق

پارک علم و فناوری استان با حمایت معنوی و مالی از افراد ایده پرداز، به مخترع و فناور فرصت تولید محصول می‌دهد.

ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: پارک‌های علم و فناوری، مکانی برای تبدیل دانایی به دارایی است که با حمایت از مخترعین و فناورین، ایده و دانش این افراد را به صنعت و ثروت تبدیل می کند.

وی با اشاره به اینکه مراحل رشد افراد در پارک علم و فناوری شامل مرحله رشد و پیش‌رشد است افزود: این سازمان با حمایت مالی و معنوی  از مخترعین تلاش می کند تا افراد روند صعودی پیش تولید و تولید کالا یا ایده مورد نظر خود را با سرعت بالاتری طی کند.

ناصری در زمینه پرورش شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: حمایت‌ پارک علم و فناوری از تاسیس شرکت‌های دانش بنیان اغلب پیش از مرحله ثبت شرکت می‌باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ادامه داد: احراز صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان توسط سامانه اینترنتی http://reg.daneshbonyan.ir صورت می‌گیرد که متقاضی ثبت شرکت، با مراجعه به این سامانه و بارگذاری اطلاعات و مشخصات لازم، درخواست ثبت شرکت می‌کند که این مرحله خارج از حیطه فعالیت پارک‌های علم و فناوری است.

وی در پایان گفت: شعبه‌های پارک علم و فناوری در شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس و قاین‌ با نام مراکز رشد در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ط آ

 پارک علم و فناوری راه‌ حلی مناسب برای ارتباط دانشگاه با صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار