رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران از برنامه ریزی برای ساماندهی ثبت‌نام دانش‌آموزان مدرسه منحل شده معین خبر داد.

آخرین جزئیات از وضعیت دانش آموزان و معلمان مدرسه منحل شده معین/ رای دستگاه قضایی اولویت اجرایی داردعلیرضا راه پیما رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت دانش‌آموزان و معلمان مدرسه منحل شده معین اظهار کرد: پیش از آنکه نظر شورای نظارت برای مدرسه معین اعلام شود برنامه‌ریزی برای ساماندهی دانش‌آموزان انجام شده بود و شرایطی برای آنها فراهم کردیم تا این دانش‌آموزان در سایر مدارس که با شرایطشان همخوانی دارد، ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه فقط مقطع متوسطه اول این مجتمع آموزشی تعطیل شده است گفت: بنابراین شرایط مشکلی از نظر ساماندهی دانش‌آموزان وجود ندارد و چنانچه به طور موردی مشکلی وجود داشته باشد به زودی برطرف می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران درباره فعالیت معلمان این مدرسه گفت: معمولا معلمان مدارس غیر دولتی به فعالیت در یک مدرسه اکتفا نمی‌کنند همچنین قرارداد معلمان با پایان سال تحصیلی تمام شده بود اما با این وجود چنانچه مجموعه آموزشی به معلمان این دوره در متوسطه دوم و ابتدایی نیاز داشته باشد آن‌ها را به خدمت می‌گیریم.

 رأی دستگاه قضا در اجرا اولویت دارد

راهپیما درباره دادگاهی که قرار است روز شنبه برای تصمیم‌گیری درباره اتفاقات این مدرسه برگزار شود گفت: مرجع قضایی روال کاری خود را پیش گرفته است و آموزش و پرورش هم اطلاعات لازم را در اختیار این  دستگاه قرار داد پس از اعلام نظر دادستانی نتیجه اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه حکم دادگاه در تصمیم‌گیری برای این مدرسه اولویت دارد گفت: تاکنون اقداماتی همچون انحلال مقطع متوسطه اول مدرسه و تعلیق مدیر این مدرسه انجام شده است اما چنانچه دستگاه قضایی حکم دیگری را صادر کند این حکم برای اجرا اولویت دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۷
منم معلم هستم ولی هنوز به وضعیت معلمان رسیگی نشده
آخرین اخبار