۴۰ مدیر موسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر استان فارس گفت: ۴۰ مدرسه در فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی شیخی مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر شعبه فارس بیان کرد: ۴۰ مدرسه دخترانه و پسرانه در مقاطع پیش‌دبستان، ابتدایی و متوسطه در استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این موسسه فعالیت‌های آموزشی خود را از سال ۷۵ در تهران و از پارسال در استان فارس آغاز کرده است

شیخی با بیان اینکه راه‌اندازی مدارس دخترانه و پسرانه پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه گامی مؤثر در ترویج فرهنگ آموزشی و فرهنگی استان است، افزود: این موسسه فرهنگی و آموزشی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در راستای تحقق سند تحول در طراز جمهوری اسلامی با روش‌های نوین آموزشی موفق شده، ۳ مدرسه ابتدایی را در شیراز تأسیس و درصدد راه اندازی ۲ مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان‌های استان فارس باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال نهادینه کردن صیانت اخلاقی و مذهبی به‌صورت عملی در بین دانش‌آموزان فارس هستیم، ادامه داد: مشارکت و ارتباط دوسویه با اولیاء و دانش آموزان دررسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج از اولویت این موسسه است.

وی اضافه کرد: برای نخستین‌بار بوسیله این موسسه گروه نمایش عمو روحانی با تهیه و ساخت نمایش‌های شاد و مذهبی به‌ویژه در نیمه شعبان امسال برای بیش از هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز ناحیه یک شیراز اجرای برنامه داشته است.

مدیر موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر فارس اظهار کرد: این موسسه با هدف سند تحول بنیادین نظام آموزش‌وپرورش اقدام به ثبت‌نام در دبیرستان امام حسین (ع) واقع در بلوار دلاوران بسیج از یکم تا ۱۵ تیرماه امسال کرده است، که علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به این دبیرستان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ت

بهره برداری از ۴۰ مدرسه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار