علیرضا بیرانوند قصد دارد ظرف ۴۸ ساعت آینده به اردوی تیم پرسپولیس در واراژدین بپیوندد.

دروازه بان ملی پوش به جمع اردونشینان اضافه می شود/ رفیعی در تمرینات سرخپوشان حضور می یابدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد درخشانی داشت و با مهار پنالتی رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال توانست نظر اهالی فوتبال را به خود جلب کند و حتی پیشنهاد‌هایی هم از سوی کشور‌های اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا و آلمان دریافت کند.

اما بیرانوند بدون توجه به پیشنهاد‌های دریافت شده و با پایان زمان استراحتش قصد دارد ظرف ۴۸ ساعت آینده به اردوی سرخپوشان پایتخت در واراژدین کرواسی اضافه شود تا تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کند؛ بنابراین بیرانوند حداقل به ۲ بازی دوستانه تیمش در اردوی کرواسی نمی‌رسد، اما خیال برانکو از حضور دروازه بان ملی پوش در جمع سرخپوشان پایتخت راحت می‌شود.

سروش رفیعی که چند روز پیش با سرخپوشان پایتخت به توافقات نهایی دست یافته است طی تماسی با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا آخر هفته به جمع اردونشینان در کرواسی اضافه می‌شود.

حسین خبیری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس حضور بیرانوند در تمرینات پرسپولیس در اردوی کرواسی را تایید کرد.

نخستین حریف تدارکاتی پرسپولیس را بشناسید

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی کرواسی امشب ساعت ۲۰ به مصاف تیم اف سی اجکا می‌رود. تیم اف سی اجکا در لیگ دسته دوم مجارستان حضور دارد و نکته جالب درباره این تیم آن است که همه بازیکنانش مجار و بومی هستند و هیچ بازیکن خارجی در این تیم حضور ندارد.

تیم اف سی اجکا با لباس سفید و سبز در زمین مسابقات حاضر می‌شود و تاسیس این باشگاه مربوط به سال ۱۹۲۳ است و زولتان نمث هدایت این تیم را برعهده دارد و به نظر می‌رسد حریف تدارکاتی آسانی برای سرخپوشان در کرواسی باشد.

گفتنی است آب و هوای شهر واراژدین بارانی است، اما گفته می‌شود در زمان بازی تدارکاتی پرسپولیس شاهد بارندگی در این شهر نیستیم.

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم به علت مصدومیت از ناحیه گردن در روز‌های گذشته در تمرینات تیم شرکت نکرد و حتی روز گذشته به بیمارستان منتقل شد و او قادر به همراهی تیمش در بازی تدارکاتی امشب نیست.

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس و محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره این تیم امروز در جمع اردو نشینان حاضر شدند و قرار است روز شنبه به تهران بازگردند تا با تشکیل جلسه‌ای وضعیت امیری در پرسپولیس مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با ۲۴ سرخپوش در اردوی کرواسی

آغاز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی کرواسی

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار