در مراسمی امام جمعه شهرستان خمین تکریم ومعارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم تکریم و معارفه امامان جمعه جدید و قدیم شهرستان خمین  با حضور نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های بیت قدیمی حضرت امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم طبق صدور حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جت السلام سید علی حسینی پور به عنوان امام جمعه جدید خمین منصوب شد و از خدمات ۱۵ ساله حجت السلام سید علی حسینی امام جمعه سابق خمین قدردانی شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم با اشاره به اینکه نماز جمعه کانون اصلی قدرت نرم برای نظام اسلامی و موتور محرکه به سوی قله‌های پیشرفت است گفت:حضور مردم در مصلای جمعه به عنوان خاکریز اول انقلاب اسلامی و کانونی برای پیشرفت کشور حائز اهمیت است.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به هجمه‌های دشمنان قسم خورده کشور اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام ملی خاری در چشم دشمنان انقلاب است.

وی اضافه کرد: حضرت امام (ره) تکلیف مدار بودند و برای خدا قیام و اقدام کردند.

حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم در این مراسم گفت: حضور در میعادگا‌های نماز‌های جمعه باعث وحدت و همدلی هرچه بیشتر مردم می‌شود و بخش بزرگی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مدیون جایگاه نماز جمعه و اجتماعات دینی و معرفتی ملت ایران است.

حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم با تاکید بر لزوم حفظ و اشاعه اتحاد میان اقشار مختلف جامعه گفت: انسجام و وحدت به حدی اهمیت دارد که مقام معظم رهبری سالی را به نام وحدت و همدلی مزین کرد و باید این مهم تداوم یافته و هر روز در لایه‌های جامعه بیشتر نهادینه شود.

حجت السلام حسینی امام جمعه سابق خمین هم در این مراسم مردم را به انتقاد منصفانه و انتقاد از سر دلسوزی دعوت کرد و گفت: انتقاد باید از مسیر نقد منصفانه و از سر دلسوزی باشد تا از مشکلات گره گشایی شود و امور کشور با سرعت بهتری سامان پذیرد.

انتهای پیام/ج

تکریم ومعارفه امام جمعه شهرستان خمین

 

تغییر امام جمعه شهرستان خمین

انتهای پیام/ج

تکریم ومعارفه امام جمعه شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.