اردکانیان گفت:همه با هم به گونه‌ای فعالیت خواهیم کرد که یک رژیم جعلی با ۷۰ سال قدمت نتواند به ملتی که بیش از سه هزار سال سابقه مدیریت آب دارد، درس بدهد.

طرح آبرسانی غدیر نماد توانمندی و همدلی میان ملت و دولت استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان وزیر نیرو شامگاه چهارشنبه در آیین بهره‌برداری آزمایشی خط دوم آبرسانی غدیر برای تامین آب شرب شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: دست اندرکاران این پروژه شبانه روز بدون وقفه تلاش کردند تا این طرح به مرحله نهایی برسد. بنده نیز به همین مناسبت شبانه به محل این پروژه آمده‌ام تا به همان شیوه از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله آب همواره دارای اهمیت حیاتی بوده است، ادامه داد: این موضوع در شرایط فعلی که در اغلب نقاط کشور با کاهش ویژه بارندگی روبه‌رو هستیم از ارزش بسیار مهمی برخوردار است.

وزیر نیرو با اشاره به نقش نمادین این طرح آبرسانی در توانمندی و همدلی میان ملت و دولت، گفت: ما همه با هم به گونه‌ای فعالیت خواهیم کرد که یک رژیم جعلی با ۷۰ سال قدمت نتواند به ملتی که بیش از سه هزار سال سابقه مدیریت آب دارد درس بدهد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در پی ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم باشیم، بیان کرد: تمامی انتقادات و تذکرات دوستانه و برادرانه به دلیل امنیت مردم و توسعه کشور است، اما می‌بایست مسائل را مطابق با آستانه تحمل مردم گوشزد کنیم.

اردکانیان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در قالب این طرح، آبرسانی به روستا‌ها نیز همچون شهر‌ها زودتر از موعد پیش‌بینی شده به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

بهره‌برداری آزمایشی خط دوم آبرسانی غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار