نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی بیرجند بر ضرورت مطالبه گری بخش خصوصی تأکید کرد و گفت:سطح مطالبه گری باید مبتنی بر صحت قوانین،درستی و رشد اقتصادی باشد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛صباغ زاده نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند در جلسه هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی عضو شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی گفت:دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به اتاق بازرگانی محول شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای گفتگو به دلیل حضور نمایندگان قوای سه گانه و بخش خصوصی و تأثیر گذاری و بهره گیری از ظرفیت قانونی این شورا در جهت رفع موانع و رونق اقتصادی استان اظهار داشت:با توجه به شرایط استان و تحت تأثیر قرار گرفتن از سایر استانها و شرایط اقتصادی کشور، متأسفانه محرومیت استان مضاعف شده است.

 

صباغ زاده خواستار ارائه مشکلات بخش خصوصی در حوزه تعاون،اصناف،کشاورزی،معدن،پردازش و اعلام نظرات کارشناسی در جلسات هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی شد.

 

نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند در ادامه بر ضرورت مطالبه گری بخش خصوصی تأکید کرد و افزود:سطح مطالبه گری باید مبتنی بر صحت قوانین، درستی و رشد اقتصادی باشد.

 

وی برخورداری از مزایای ویژه نسبت به سایر استانها را از مهم ترین خواسته بخش خصوصی استان  بیان کرد.

در این جلسه همه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/غ

تأکید بر مطالبه گری بخش خصوصی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.