رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:هزار و ۴۰۲ مورد بازرسی از صنوف استان در سال جاری صورت گرفته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در کمیسیون برنامه‌ریزی،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالای خراسان جنوبی گفت:کمتر از ده درصد قاچاق در حوزه عرضه کالا و در صنوف صورت می‌گیرد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به برگزاری سه جلسه کارگروه حمایت از تولید و شفاف‌سازی نظارت بر گردش کالا افزود:در حوزه اطلاع‌رسانی و هماهنگی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

شهرکی گفت:در حوزه اقدامات اجرایی نیز طرح ویژه شناسایی انبارهای سطح استان را انجام دادیم که منجر به شناسایی ۱۷۰ انبار کالا در خراسان جنوبی شد.

 

 رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود:همچنین در مهرماه سال گذشته اجرای عملیاتی طرح نظارتی جمع‌آوری کالاهای سلامت‌ محور را داشتیم که در این طرح کالاهای آرایشی و بهداشتی،خوراکی و آشامیدنی غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شدند.

 

وی اظهار کرد:در سال گذشته حدود ۵۶۰ کارت عاملیت فروش سیگار صادر شد که این اقدام منجر به از بین رفتن فروش مواد دخانی قاچاق در سطح شهرهای استان شد.

 

شهرکی گفت:سال گذشته ۵۴ هزار مورد بازرسی از صنوف صورت گرفت و هزار و ۴۹ پرونده با ارزش حدود ۳۳۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی تشکیل شد.

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد:از ابتدای امسال نیز هزار و ۴۰۲ بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده شد.

انتهای پیام/غ

1402 مورد بازرسی از صنوف خراسان جنوبی صورت گرفت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.