امام جمعه سلماس گفت: سئولان ما باید از تنبلی، سهل انگاری، اشرافی گری و تکبر نسبت به مردم برحذر باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه مردم سلماس ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سلماس با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: برنامه دشمن ایجاد شکاف و دشمنی میان مردم و مسئولین نظام است.

وی ادامه داد: دشمن با توطئه‌های گونان از داخل و خارج در صدد ایجاد شکاف بین مسئولین نظام جمهوری اسلامی و مردم است، که با هوشیاری مردم و تدابیر مسئولین این توطئه‌ها را می‌توان خنثی کرد.

وی افزود: مسئولین باید با مدیریت صحیح و کارآمد و بررسی مشکلات مردم و رسیدگی به این مشکلات و به دور از هر گونه سهل انگاری، اشرافی گری و تکبر کشور را مدیریت کرده و رضایت اقشار مختلف مردم به خصوص محرومین و قشر ضعیف جامعه را جلب کنند و این امر مگر از طریق مبارزه با فساد اقتصادی حاصل نمی‌شود.

امام جمعه سلماس گفت: در این میان مردم نیز با انسجام و اتحاد خود در مقابل توطئه بیگانگان بر علیه نظام بایستی دوشادوش مسئولین حرکت کرده و نظام جمهوری اسلامی را با آگاهی و اتحاد خود تقویت کنند و نظام جمهوری اسلامی چیزی جز مردم نیست.

وی خطاب به مسئولین و احزاب مختلف گفت: امروز با توجه به مشکلات عدیده‌ای که بار اصلی آن بر دوش مردم خصوصا قشر محروم جامعه است باید توجه کرد که فصل یقه‌گیری و تسویه‌حساب‌های سیاسی نیست بلکه زمان مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور است.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.