فرماندار سرپل ذهاب گفت : 20 هزار تن فولاد شامل آهن و اتصالات برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تامین و ذخیره سازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : اداره صنعت ، معدن و تجارت ، راهداری و تعزیزات حکومتی بر نحوه هزینه های حمل و انتقال فولاد به دیگر شهرستان های زلزله زده نظارت می کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با سوءاستفاده کنندگان برخورد می شود.
وی از انتقال تمامی کارگران و فعالان ساخت و سازهای غیر بومی این شهرستان به خارج از شهر با ایجاد یک مکان برای استراحت و رفاه آن ها و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم در سطح شهر خبر داد.
جمالی نیا افزود: حدود سه هزار تن از کارگران غیربومی شاغل در سرپل ذهاب به یک مکانی در ورودی این شهر از سمت کرمانشاه منتقل شدند تا مزاحمتی برای مردم در خیابان ها، میادین و بوستان های سطح شهر نداشته باشند.
وی  با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در فضای مجازی در ارتباط با جمع آوری کانکس ها و چادرهای اسکان موقت زلزله زدگان گفت: این موضوع صحت ندارد و تا زمانی که واحدهای مسکونی این افراد تکمیل نشود ، با ارائه خدمات لازم ، از زلزله زدگان واحدهای تخریبی و تعمیری حمایت لازم به عمل می آید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ارائه خدمات لازم به زلزله زدگان

 

 

 

برچسب ها: اخباراقتصادی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.