رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری یازدهمین رویداد شتاب استان با موضوع گردشگری و اشتغال خبر داد.

حسن حیدری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ از برگزاری یازدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در شهرستان ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، ویژگی‌های خاص اقلیمی و جاذبه‌های متنوع گردشگری استان پارک علم و فناوری با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در این حوزه یازدهمین رویداد شتاب را با موضوع گردشگری و اشتغال برگزار می‌نماید.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه یازدهمین رویداد شتاب به سبک ایده شو "کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه" برگزار می‌شود افزود: ایده شو رویدادی است که در آن افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران محک می‌زنند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی "نحوه ارائه مؤثر ایده به سرمایه گذار"، قبل از آغاز این رویداد افزود: این کارگاه با هدف آشنایی شرکت کنندگان با روش‌های صحیح ارائه ایده خود برگزار می‌گردد.
دکتر حیدری توسعه گردشگری شهری و روستایی، بوم گردی، فرآوری محصولات روستایی، صنایع دستی، گردشگری هوشمند، حمل و نقل تور‌های گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری، خدمات اطلاع رسانی و فرصت‌های گردشگری استان آذربایجان غربی را از محور‌های این رویداد برشمرد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: یک روز قبل از برگزاری این رویداد در تاریخ ۲۶ تیر ماه سمینار آموزشی با موضوعات مبانی توسعه گردشگری و بوم گردی، آشنایی با راه اندازی کسب و کار در حوزه گردشگری و بررسی استارت آپ‌های گردشگری در ایران و جهان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این سمینار با هدف آشنایی شرکت کنندگان با روش‌های نوین ایجاد کسب و کار‌های نوپا در حوزه گردشگری، به ویژه گردشگری روستایی (بوم گردی) برگزار می‌گردد.
دکتر حیدری با اشاره به برنامه‌های جانبی این سمینار افزود: همچنین بعد از پایان مسائل آموزشی یک تور ویژه روستای "مافی کندی سلماس" برای شرکت کنندگان در رویداد برنامه ریزی شده است.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: روستای مافی کندی سلماس جزو ۵ روستای پایلوت کشور در طرح روستای بدون بیکار یا " یک روستا یک محصول" می‌باشد که به جهت بازدید و آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با فرآیند کارآفرینی در واحد‌های کارگاهی که در حوزه صنایع دستی در این روستا مشغول به کار هستند تدارک دیده شده است.
شایان ذکر است یازدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در تاریخ ۲۷ تیر ماه در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.wastp.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۳۲۷۵۱۲۴۰ داخلی ۱۱۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م

برگزاری رویداد شتاب آذربایجانغربی با موضوع گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.