آموزش و پرورش لرستان توانایی میزبانی‌های بین‌المللی را داراست

​معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: توانایی میزبانی‌های بین‌المللی را داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فرید بهرامی ، اظهار کرد: خوشبختانه پیکار‌های کشتی دانش‌آموزی مقطع متوسطه اول در دو رشته آزاد و فرنگی بدون هیچ مشکلی در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‌آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: این پیکار‌ها انتخابی تیم ملی نونهالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود و همه تیم‌ها با تمام قوا شرکت کرده بودند و از لحاظ کمی و کیفی رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم.

بهرامی یادآور شد: حضور ۳۳۸ کشتی‌گیر در رشته آزاد و ۳۳۶ فرنگی‌کار نشان می‌دهد این رقابت‌ها از لحاظ تعداد شرکت‌کننده عالی بوده است.

معاون آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: انتخابی تیم ملی هم باعث شده بود که کشتی‌گیران نونهال با شور و اشتیاق و انگیزه بالایی به روی تشک بروند و با نمایش‌هایی که دیدیم به موفقیت تیم‌های ملی در پیکار‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آسیا خوش‌بین هستیم.

وی به برگزاری این پیکار‌ها در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده اشاره کرد و افزود: حدود دو ماه برای مهیا کردن این سالن به طور فشرده وقت گذاشتیم و سالن را در حد رقابت‌های بین‌المللی به گواه نمایندگان فدراسیون کشتی رساندیم.

بهرامی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های آموزش و پرورش از لحاظ نیروی انسانی و مدیریتی می‌توانیم میزبانی رقابت‌های بین‌المللی را هم به عهده بگیریم.

 

انتهای پیام/پ

 میزبانی‌های بین‌المللی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.