مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از شرکت ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در دهمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: طرح ولایت در دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور قزوین برگزار خواهد شد.

برزگر افزود: این طرح دانشجویی از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه به‌صورت متمرکز دانشگاهی و تجمیعی انجام می‌شود.

وی زمان برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ولایت را ۲۳ تیرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان افزود: دانشجویان در این طرح، مبانی مختلف اعتقادی، بصیرتی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی را فرا خواهند گرفت.

برزگر اضافه کرد: مصون‌سازی دانشجویان در برابر شبهات و پاسخگویی به ابهامات، آشنایی دانشجویان با مبانی دینی در حوزه‌های بصیرتی، مسائل سیاسی روز جامعه و مسائل دینی از اهداف اصلی برگزاری این دوره در میان دانشجویان است.

مسئول بسیج دانشجویی گفت: برگزاری برنامه‌های ورزشی و دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جمعه، کوه‌پیمایی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مطالبه‌گری از مسئولین استان به‌ویژه نمایندگان مجلس در طول این دوره برای دانشجویان در کنار آموزش کار‌های گروهی و تشکیلاتی از دیگر بخش‌های دهمین دوره طرح ولایت استانی خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: در طول دوره طرح ولایت ۱۴ نفر از اساتید حوزه علمیه استان و موسسه علمی پژوهشی حوزه علمیه قم و چند نفر از مربیان برای تحلیل بحث‌های سیاسی و اجتماعی روز جامعه مشارکت خواهند کرد.

برزگر در پایان با اعلام اینکه نفرات برتر طرح ولایت دوره گذشته در طرح ولایت کشوری شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این دوره با حضور۶۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر از یک مردادماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری دهمین دوره طرح ولایت استانی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار