رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان تاکنون مدارک مربوط به واریز ۳۱۶ هزار دلار به حساب فدراسیون را ارائه نکرده است.

تورک: کفاشیان مدارک مربوط به حق پخش دیدارهای ایران در مقدماتی جام جهانی را به کمیته اخلاق ارائه نکرده استمرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احضار مجدد علی کفاشیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیان کرد: کفاشیان برای ارائه مدارک، در پرونده حق پخش تلویزیونی چهار بازی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل تیم‌های گوام، ترکمنستان، هند و عمان بار دیگر به کمیته اخلاق احضار شده است.

او ادامه داد: MP&SILVA به عنوان شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال، مدعی است برای پخش هر یک از این بازی‌ها مبلغ ۷۹ هزار دلار، در کل ۳۱۶ هزار دلار به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده است، اما اسناد این مبلغ در فدراسیون وجود ندارد. بار اولی که کفاشیان در کمیته اخلاق حاضر شد، تعهد داد مدارک و مستندات خود را ارائه کند، اما با وجود گذشت بیش از پنج ماه از آن جلسه تاکنون هیچ مدرک و سندی ارائه نکرده است. به همین دلیل از نایب رئیس فدراسیون دعوت کردیم سه شنبه هفته جاری (۱۹ تیر) بار دیگر به کمیته اخلاق بیاید و مدارک را ارائه دهد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت پیگیری پرونده تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران گفت: باشگاه خونه به خونه بابل از طریق دادستانی ساری برای پیگیری ادعاهایش نسبت به تبانی تیم نساجی مازندران اقدام کرده و ما هم از دادستانی درخواست کردیم اگر مدارکی نسبت به تبانی دارد به ما تحویل دهد.

بیشتر بخوانید:

برخورد جدی کمیته اخلاق با تحریم تمرینات باشگاهی

اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال منصوب شدند

انتهای پیام/

اظهارات تورک درباره پرونده خونه به خونه بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کیانی
۱۴:۱۲ ۱۷ تير ۱۳۹۷
کفاشیان باید در مورد عملکردایه مالیش مورد بررسی قرار بگیرد نه آقای کیروش
آخرین اخبار