رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان گفت: دو پروژه محرومیت‌زدایی روستایی در تنگستان اجرا می‌شود.

دو پروژه محرومیت‌زدایی روستایی در تنگستان اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی احمدی‌منفرد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن در راستای رفع محرومیت در مناطق روستایی طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متعددی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها، اضافه کرد: یکی از مهمترین ماموریت‌های بنیاد مسکن در روستا‌های هدف رفع محرومیت زدایی است.

احمدی‌منفرد افزود: یکی از طرح‌های در دست اجرا در شهرستان تنگستان ایجاد دیوار ساحلی در «سالم‌آباد» با مشارکت بنیاد مسکن و سپاه پاسداران است که به منظور جلوگیری از پیشروی آب دره فصلی به سمت منازل مسکونی روستا در حال انجام است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان که ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه و ۲۰۰ ملیون تومان نیز از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان خواهد بود.

احمدی منفرد با اشاره به اینکه این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: پروژه ایجاد دیوار ساحلی در روستا با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای بهسازی راه روستایی «رمه چر» خاطرنشان کرد: این طرح این طرح به طول دو کیلومتر و عرض ۱۰ متر با اعتبار یک میلیارد ریال از اعتبارات ملی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا اجرای طرح بهسازی راه روستایی «رمه چر» در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و رعایت استاندار‌های لازم به بهره برداری برسد.

احمدی‌منفرد افزود: اهالی روستا رمه چر در فصل زمستان هنگام بارش باران با مشکلات بسیار زیادی برای عبور و مرور مواجه بودند که بنیاد مسکن در حال انجام این پروژه است و سعی داریم در دهه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.