علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما با حضور در شبکه «شما» از بخش‌های مختلف این شبکه بازدید کرد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما با حضور در شبکه «شما» از بخش‌های مختلف این شبکه بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با کارکنان و مدیران شبکه شما، بر ارتباط گسترده‌تر با مراکز استانی تاکید و از اقدامات قابل توجه صورت گرفته در این شبکه همچون تحول در ارتباط با شبکه‌های استانی، بازمهندسی جدول پخش شبکه، کیفی‌سازی و نوآوری در تولید برنامه‌ها قدردانی کرد.

دارابی با اشاره به ضرورت مدیریت بهره‌وری تولیدات مراکز استانی صدا و سیما و هماهنگی بیشتر در این زمینه میان شبکه شما و مراکز اظهار کرد: این شبکه توانسته است در مدت کوتاه فعالیت خود، موجب آشنایی بیشتر هموطنان با تولیدات مراکز در استان‌های مختلف شود و به این ترتیب، نقش مهمی در توسعه فرهنگی داشته باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اضافه کرد: شبکه شما با پخش برنامه‌هایی در خصوص فرهنگ و آداب و رسوم بومی مناطق مختلف ایران، زمینه تقویت وحدت و انسجام ملی را فراهم ساخته است.

وی گفت: «شما» شبکه‌ای چابک و کارآمد است که با اتکا به نیرو‌های خلاق و جوان، مسیر موفقیت را در پیش گرفته و در این راه به توفیقات فراوانی دست یافته است.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این بازدید، قاسمی مدیر شبکه «شما» گزارشی از مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام/

معاون امور استان‌های صدا و سیما از شبکه «شما» بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار