مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی ۳۱.۵ میلیارد ریال از محل این صندوق به مددجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.

پرداخت ۳۱.۵ میلیارد ریال در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کریم خطیبی، ظهر امروز در نشست بررسی روند پرداخت تسهبلات به مددجویان استان بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام با شرایط آسان به نیازمندان از اهداف اصلی این صندوق است اظهار داشت: افراد خیّر، سرمایه خود را در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند و سپس برای کار خیّر به افراد کم برخوردار و نیازمند وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خبرداد و بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۲۵۹ فقره تسهیلات به میزان ۳۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در زمینه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

خطیبی با اشاره به اینکه این تسهیلات در دو بخش اشتغال و کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است عنوان کرد: وام‌های قرض‌الحسنه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درزمینه‌های تأمین هزینه‌های درمانی، اعطای وام خرید و تأمین مسکن، کمک به خرید لوازم منزل، اعطای ودیعه مسکن، ارائه تسهیلات کارگشایی، ایجاد کار انگیزی پرداخت بدهی، پرداخت هزینه‌های تحصیلی، ایجاد اشتغال، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر با تأکید بر اینکه شرایط ضمانت تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت نسبت به سایر بانک‌ها آسان‌تر است خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف افراد وام‌گیرنده، اقساط تسهیلات بدون هیچ سودی در بلندمدت از آن‌ها دریافت می‌شود.

خطیبی سقف اعطای تسهیلات اشتغال زایی را با توجه به نوع طرح از ۳۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان در اقساط ۸۴ ماهه و سقف پرداخت وام کارگشایی را پنج میلیون تومان در اقساط ۵۰ ماهه ذکر کرد و افزود: پرداخت این تسهیلات با ساده‌ترین روش ضمانت و با سود کم سه درصد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است، تصریح کرد: این صندوق خدمات الکترونیکی را به سپرده‌گذاران محترم ارائه می‌کند وآمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد و سپرده گذاران قادر به برداشت از حساب‌های خود در طول شبانه روز می‌باشند.

مدیرامورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بوشهر ضمن اشاره به محدودیت اعتباری در پرداخت وام‌های کارگشایی، از کلیه خیّران استان نیز دعوت کرد تا با سپرده‌گذاری در این صندوق نسبت به رفع مشکل نیازمندان کمک کنند.

خطیبی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره مندی از اجر معنوی می‌توانند یاری گر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات به مددجویان نیازمندان باشند.

وی با اشاره به شرایط پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان، گفت: در صورت تائید استحقاق نیازمندی متقاضی و تشخیص کمیسیون حمایتی کمیته امداد، مددجویان نیازمند می‌توانند از وام‌های کارگشایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

۳۱.۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و اشتغال به مددجویان بوشهری پرداخت شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.