همکاران فوریت‌های پزشکی مهاباد جان مادر باردار و نوزادش را از مرگ نجات دادند.

تولد نوزاد عجول در آمبولانس ۱۱۵ چشم به جهان گشودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پی شروع درد‌های زایمانی در یک مادر باردار ۳۰ ساله ساکن روستای جانداران بلافاصله مادر باردار توسط خانواده اش به علت وضعیت نامساعد مادر و نوزاد به پایگاه اورژانس ۱۱۵ عبداله کرده در ساعت ۶ بامداد تحویل داده شد.

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی بعد از آگاهی از وضعیت نامساعد مادر بلافاصله پس از انجام رگ گیری، سرم تراپی و اکسیژن تراپی اقدام به زایمان مادر در داخل آمبولانس نموده که پس از تلاش و فعالیت بی وقفه همکاران نوزاد عجول در آمبولانس متولد شد و اقدامات بعدی اورژانس پیش بیمارستانی برای مادر انجام گرفت که منجر به نجات جان مادر و نوزاد شد.

این مادر باردار ۳۰ ساله در هفته پایانی بارداری به سر می‌برد و فرزند دوم خود را حامله بود و در صورت خونریزی شدید می‌توانست جان مادر را با خطر مرگ مواجه کند.

پس از انجام زایمان و تولد نوزاد عجول در داخل آمبولانس بلافاصله مادر و نوزاد با حال مساعد توسط اورژانس ۱۱۵ پایگاه عبداله کرده به بخش زایمان بیمارستان انتقال یافت و در بخش زایمان اقدامات درمانی دیگر توسط کارشناسان مامایی انجام گرفت حال کنونی مادر و نوزاد مساعد است.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از همکاران این پایگاه که با تلاش و فعالیت‌های بی وقفه خود باعث نجات جان مادر باردار پر خطر و نوزادش شدند تشکر و قدردانی می‌نماید.

انتهای پیام/ز

نوزاد عجول در آمبولانس ۱۱۵ به دنیا آمد

برچسب ها: تولد نوزاد ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.