اعتبار پروژه‌های عمرانی در نقده بیش از ۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار نقده گفت:به منظور توسعه زیر ساخت‌های این شهرستان و اتمام پروژه‌های ناتمام ۲۷۴ میلیارد ریال اعتبار استانی اختصاص یافته ایت که نسبت به سال ۹۶ حدود ۱ و نیم درصد افزایش یافته است.

فرامرزی افزود: بهره برداری از سه طرح نیمه تمام مجتمع آبرسانی یادگارلو، لواش لو و دیزج از اولویت‌های عمرانی ما تا پایان سال ۹۷ است.

وی اظهار داشت: آسفالت جاده ای، تامین آب شرب ۱۶ روستای منطقه، طرح‌های توسعه حمل و نقل، احداث پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای از جمله موارد دیگر مصرف این اعتبار خواهد بود.

تخصیص ۹ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت روستایی شهرستان نقده

فرماندار نقده گفت: درحال حاضر طرح‌های بهسازی، آسفالت روستایی حلبی کوییک و وزنه این شهرستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است که ۹ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری نقده تا پایان سال جاری

فرماندار نقده ضمن اشاره به اینکه برای اتمام ساخت مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان ۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری نقده با ۳۰ درصد پشرفت فیزیکی یکی دیگر از طرح‌های مهم در سال جاری است که مقرر شده تا پایان ۹۷ به بهره برداری برسد.

توسعه گردشگری روستایی نقده مسیری برای شناساندن بیشتر تپه تاریخی حسنلو

فرامرزی با اشاره به اینکه نبود مراکز مناسب اقامتی، عدم برنامه ریزی اصولی برای معرفی بیشتر این اثر از مسائل مهمی است که باید به آن توجه گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری حسنلو با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های مهمی است که می‌تواند در توسعه گردشگری این شهرستان تاثیر چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.