سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان مرزی اردبیل قابلیت کم نظیری در رونق توریسم درمانی دارد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از تلاش و پیگیری این اداره کل جهت رونق توریسم درمانی استان اردبیل خبر داد و افزود: اشتراکات فرهنگی این استان با کشورهای همسایه به ویژه جمهوری آذربایجان فرصت مطلوبی برای رونق توریسم درمانی است.

وی افزود: تاکنون استفاده مطلوبی از ظرفیت های گردشگری سلامت استان اردبیل عملیاتی نشده و به منظور رونق این حوزه از گردشگری اداره کل عزم خود را جزم کرده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در نظر داریم طی هفته های آتی بررسی جامعی از روند ورود مسافران خارجی از مرز بیله سوار داشته و نسبت به هدایت صحیح مسافران و تکریم گردشگران خارجی اقدام کنیم.

فلاحی با تاکید به ضرورت نظرسنجی از خود مسافران و توجه به نیازهای آن ها ادامه داد: نقاط قوت و ضعف گردشگری سلامت استان احصا و برنامه جامعی به منظور هدایت صحیح مسافران تدوین می شود.

وی همچنین به بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت با سایر دستگاه های متولی استان جهت رونق توریسم درمانی اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

رونق توریسم درمانی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام ولی وند
۱۶:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۷
اردبیل قابلیت کم نظری در رونق توریسم درمانی دارد.