به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای ،عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی ورئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای به همراه عضو هیأت عامل این سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط ادارهكل راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان از پایانه بار و شهرک حمل و نقلی استان بازدید و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آنها پرداخت.
عبدالهاشم حسننیا در جریان این سفر برای ارزیابی آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواستههای به حق رانندگان به همراه مهران قربانی عضو هیات عامل و داریوش باقرجوان مدیركل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان از پایانه بار بندرعباس و شهرک حمل و نقلی بازدید و ضمن گفتگو در زمینه مسائل شغلی و كاری رانندگان به سوالات مختلف آنها پاسخ داد.
حسننیا ضمن گفتگوی صمیمی یا تعداد كثیری از رانندگان، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاهها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامی فرآیندهایی كه رانندگان از لحظه ورودی به پایانه بار یا شهرک حمل و نقلی بندرعباس طی میكنند بازدید كرده و از نزدیک درجریان مشكلات و خواستههای آنان قرار گرفت و دستور لازم برای اتخاذ تمهیدات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای رضایتمندی رانندگان را صادر كرد.
در جریان این بازدید، رانندگان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای كه برای اولین بار یک
مقام ارشد سازمان به صورت سرزده و بی واسطه در جمع آنها حضور پیدا میكند، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان برای آگاهی و رصد میدانی مشكلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همكاری در روند رسیدگی به مشكلات رانندگان، این بازدید را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر برای این منظور دانستند.
حسن نیا بر رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشكلات و رفع مسائل آنها تاكیدكرد و افزود: تمام مدیران كل در استانها باید به طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به عنوان یكی از اركان اصلی بخش حملونقل جاده ای باشند.
انتهای پیام/
پیگیر مطالبات به حق رانندگان از اركان اصلی بخش حملونقل جاده ای است