حسن‌نیا گفت: 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته به یک جمع‌بندی کامل در این بخش خواهیم رسید.

80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شد/ تأسیس نمایندگی فروش لاستیک در پایانه‌های حمل‌ونقلعبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کارگروهی با محوریت بررسی و پیگیری مطالبات رانندگان تشکیل شد، گفت: تا به امروز بیش از 6 جلسه از این کارگروه برگزار شده و مشکلاتی از جمله بیمه تکمیلی رانندگان، تعیین نرخ حمل بر تن کیلومتر، دریافت شکایات و انتظارات رانندگان، افزایش تعرفه حمل فرآورده‌های نفتی و رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل از مهمترین موضوعاتی بود که در این کارگروه بررسی شد.

حسن‌نیا تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل رانندگان افزایش قیمت لاستیک و قطعات لوازم یدکی رانندگان کامیون بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه چندی پیش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخواست تاسیس یک نمایندگی فروش لاستیک در شرکت‌های حمل‌ونقل را داده بود، گفت: روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأسیس نمایندگی‌های فروش لاستیک در برخی از پایانه‌های حمل‌ونقل موافقت کرده است.

وی یادآور شد: تأسیس نمایندگی‌های لاستیک کمک می‌کند که به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مصوب لاستیک‌ها به رانندگان فروخته شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره تخلفات برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل برای گرفتن کمیسیون‌های اضافی گفت: میزان نظارت در پایانه‌های مرزی و پایانه‌های بار تشدید شده و هیچ یک از مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل حق ندارند کمیسیون اضافه‌ای از رانندگان دریافت کنند.

وی تأکید کرد: با تمامی متخلفان این بخش به شدت برخورد خواهیم کرد تا عدالت در این حوزه ایجاد شود.

حسن‌نیا گفت: قیمت کرایه حمل بار از ماه گذشته 20 درصد در استان‌های مختلف افزایش یافته و 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته تمامی درخواست و مطالبات رانندگان جمع‌بندی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درباره دستور وزیر راه و شهرسازی برای حادثه تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج گفت: پیرو بخشنامه وزیر راه وشهرسازی این حادثه به صورت کامل و فوری در حال پیگیری است و تا 2 روز آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ تير ۱۳۹۷
سن باز نشستگی خیلی بالاست خواهشا از ۶۰ سال به ۵۵ کاهش یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
پس چرا ما چیزی از گران شدن کرایه تا حالا چیزی ندیدیم چرا همه کامیون ها که نمیرن پایونه بیشتر ماشین الان هم در داخل شهرها مشغول کار هستن پس تکلیف این ها چی میشه
Netherlands
من
۱۶:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
کارمارانندهارو درست کنید
آخرین اخبار