اعتماد عمومی سرمایه و نیازی برای مجموعه اوقاف است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اعتماد عمومی سرمایه و نیازی ضروری برای مجموعه اوقاف و امور خیریه است.

سرمایه اصلی برای اوقاف اعتماد عمومی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اعتماد عمومی را بزرگترین سرمایه و از نیازهای اصلی برای مجموعه اوقاف در کشور بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت جلب اعتماد مردمی برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه و همچنین اهمیت و قداست کار سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فعالیت‎های مرتبط با این مجموعه باید با تدبیر، مدیریت، شفافیت، نشاط و سلامت همراه و موجب اطمینان کامل در میان مردم شود تا هیچ گونه خدشه و ذهنیت منفی نسبت به آن وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: اصلاح ساختار و بدنه کاری، الکترونیکی کردن همه خدمات، استفاده از نیروی انسانی، مدیران و کارشناسان سالم و کارآمد، و کوتاه کردن دست سوء استفاده کنندگان، از ضروریات امروز سازمان اوقاف و امور خیریه برای اعتمادسازی در جامعه و پیشبرد اهداف مد نظر بویژه در حوزه موقوفات است.

گفتنی است: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، حجت الاسلام حسن امیری به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از خدمات حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

ترویج فرهنگ وقف نیازمند اعتمادسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار