به منظور اثر بخشی مجازات های جایگزین حبس مسئولان دادگستری مازندران برنامه ریزی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل مازندران در جلسه ای که به منظور اجرای مجازات های جایگزین حبس برگزار شد، گفت: آرای صادره از سوی محاکم قضایی می تواند تحولی شگرف در زندگی یک فرد ایجاد کند چرا که با حبس کردن یک فرد، زندگی فردی و اجتماعی و حتی خانواده ی وی تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی افزود: در شورای معاونان دادگستری کل استان مازندران مصوب شد تا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با جدیت بیشتری موضوع را پیگیری و اقدام شایسته را انجام دهد.

حجت الاسلام موسوی به نقش آگاهی بخشی در ارتقاء و صدور مجازات های جایگزین حبس اشاره کرد و گفت: از جمله فعالیت هایی که می تواند نقش بسزایی در صدور آرای مجازات جایگزین حبس ایفا کند، آگاهی بخشی قضات محاکم کیفری است تا در صدور آرای مجازات های جایگزین حبس، توجه لازم کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل مازندران از برگزاری نشست تخصصی با حضور قضات اجرای احکام کیفری دادسراهای استان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: دادستانی مرکز مازندران نشستی با حضور قضات اجرای احکام کیفری دادسراهای مازندران برگزار می کند تا مشکلات پیش رو بررسی و راه حل های اجرایی تبیین شود.

انتهای پیام/ م

تاکید بر مجازات های جایگزین حبس در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.