مدیر نظارت، درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: : تعدادی کلینیک ویژه در مشهد در حال فعالیت هستند و تعدادی در حال راه اندازی هستند.

دو کلینیک ویژه به زودی در مشهد افتتاح خواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: دو کلینیک ویژه یکی در شهرک دانش سلامت در اختیار بیمارستان امام رضا(ع) و یکی در منطقه سیدی در اختیار بیمارستان قائم(عج) تا یک ماه آینده افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه کلینیک های ویژه مستقل هستند و کارهای مرتبط با ویزیت، تشخیص و درمان بیماری را انجام می دهند، ادامه داد:کلینیک ویژه دیگری در محوطه بیمارستان هاشمی نژاد در حال آماده سازی است که قرار است بر اساس برنامه ریزی تا پایان سال جاری به اتمام برسد و یک کلینیک دیگر در شهرک گلبهار در اولین فرصت کارهای آن نیز انجام می شود.

مدیر نظارت، درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه کلینیک های ویژه ای نیز در شهرستانها فعال هستند،تصریح کرد: قرار است که در سطح دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور طرح نظام ارجاع اجرا شود قبل از اجرای این طرح فرد در شهرستان به کلینیک شهر خود مراجعه و اگر درمان نشود با پرونده خود به کلینیک شهرهای دیگر مراجعه می کند.

انجیدنی گفت: با اجرای این طرح فرد با معاینه و ویزیت در کلینیک شهر خود اگر نیاز به یک متخصص داشته باشد از طریق خود کلینیک برای او در یک کلینیک دیگر در شهر دیگر وقت گرفته و پرونده اش بصورت الکترونیک انتقال داده می شود.


وی افزود: در شهرستانهایی مانند چناران(گلبهار) ،خواف، سرخس، بردسکن، کاشمر و تایباد کلینیک های ویژه فعال و در چناران و سرخس نیز کلینیک های در حال راه اندازی نیز داریم.

 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

راه اندازی دو کلینیک ویژه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.