استاندار کردستان با تکذیب عراقی بودن نفتکش، گفت: در حادثه برخورد تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد حادثه تصادف بلوار دکترحسینی سنندج، گفت: در حادثه دیشب ۱۱ نفر کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند که حال فعلی آن‌ها خوب و تعدادی نیز ترخیص شدند.

استاندار کردستان در مورد علت حادثه گفت: مقصر اصلی این حادثه نفتکش بود که با برخورد به اتوبوس موجب انفجار و آتش سوزی شد.

وی عراقی بودن این نفتکش را تکذیب کرد و گفت: بنده از ابتدا در محل حادثه حاضر شدم و پلاک نفتکش نیز ایران ۲۹ مربوط به استان کرمانشاه است.

استاندار کردستان در مورد اظهارات ضد و نقیض در مورد آمار کشته شدگان نیز گفت: کسی نمی‌خواهد که آمار را از مردم یا رسانه‌ها مخفی کند.

مرادنیا افزود: علل اتفاق این حادثه جدا از خود نفتکش با تعیین نیرو‌هایی در دست بررسی است.

استاندار کردستان در مورد مشکلات موجود در بلوار دکتر حسینی گفت: بنده شب گذشته شاهد مشکلاتی در این بلوار بودم و در اولین فرصت نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام خواهد شد.


در این باره بیشتر بخوانید:حادثه دلخراش در سنندج/ آمار کشته‌های تصادف تانکر سوخت با اتوبوس به ۱۱ نفر رسید/ اعلام سه روز عزای عمومی در استان کردستان + فیلم و تصاویر


وی در مورد نحوه امداد رسانی نیرو‌های امدادی نیز گفت: با توجه به حضور بنده در ابتدا این اتفاق شاهد تلاش و زحمات نیرو‌های امدادی به خصوص آتش نشانی بودم و آن‌ها با تمام وجود نسبت مهار آتش اقدام کردند.

وی افزود: مهار هزاران لیتر مواد سوختی کار بسیار سختی است که نیرو‌های آتش نشانی با تلاش بسیار آن را مهار کردند.


بیشتر بخوانید:نفتکش حادثه دیده در سنندج متعلق به ایران بوده است


مرادنیا در مورد برنامه‌ای برای تشیع جنازه این افراد گفت: اگر برنامه خاصی در آینده انجام بگیرد متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
گفتنی است، شب گذشته با برخورد یک دستگاه نفتکش و یک اتوبوس سواری در بلوار دکتر حسینی شهر سنندج باعث انفجار، آتش سوزی و مرگ چندین نفر شد.

انتهای پیام/م

امداد رسانی نیرو‌های امدادی  به سانحه تصادف در سنندج

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۷
عرض تسلیت