مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اعلام کرد: این نهاد برای حمایت از دو هزار و ۸۵۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سال ۹۶ بیش از دو میلیارد تومان هزینه کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا شیران بابیان اینکه رویکرد این نهاد در ارائه بسیاری از خدمات حمایتی، رویکردی فوریتی است، گفت: مبارزه این نهاد با گرسنگی کودکان با مشارکت وزارت بهداشت و درمان به شکل ویژه از سال ۸۴ آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال ادامه دارد.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۸۵۰ کودک دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در سال ۹۶ از خدمات این طرح بهره‌مند شدند، گفت: بیش از دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در قالب بیش از ۲۹ هزار سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، هزینه هر سبد غذایی  به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.

شیران شمارکودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را یک هزار و ۷۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.

وی بابیان اینکه طرح همسفره در راستای تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند زیر پنج سال که دچار سوءتغذیه هستند ایجادشده است، گفت: خیران گرامی می‌توانند با مراجعه به  نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

انتهای پیام/م

حمایت کمیته امداد اصفهان از کودکان دچار سوءتغذیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.