نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی و مشاوره ورزشی همدان امروز با حضور رفعت شمس رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش های همگانی کشور و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان بهره برداری شد.

مرکز تخصصی مشاوره ورزشی در همدان راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سبزواری رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در آیین راه اندازی این مرکز گفت: این مرکز با حضور کارشناسان و اساتید برجسته تربیت بدنی در ورزشگاه شهدای قدس همدان دایر شده و آماده خدمات دهی به خانواده های ورزش دوست است.

 وی افزود: کمیته استعدادیابی زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی کشور است و بر این اساس نسبت به راه اندازی مرکز تخصصی اقدام کردیم.

وی بیان کرد: تمامی خدمات این مرکز توسط دکترای تخصصی بیومکانیک ورزشی و مربیان ممتاز استان همدان ارائه می شود.

رئیس کمیته استعدادیابی هیات ورزش های همگانی همدان نیز در این آیین اظهار داشت: استعدادیابی و مشاوره ورزشی به کودکان سنین 6 تا 14 سال برای انتخاب رشته ورزشی در این مرکز ارائه می شود.

بهروز حاجیلو افزود: همچنین ارائه برنامه تمرینی و تغذیه ای مناسب برای کسب وزن مطلوب و تناسب اندام، پیکرسنجی و شناسایی ناهنجاری های عملکردی، ارائه برنامه تمرینی مناسب با شرایط جسمانی، سن و جنس، ارزیابی ترکیب بدنی از جمله درصد چربی و درصد عضله بدن از دیگر خدمات قابل اجرا در این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز اولین و تنها مرکز تخصصی ورزشی مورد تایید فدراسیون ورزش های همگانی و پایگاه قهرمانی استان همدان است.

وی یادور شد: مرکز تخصصی استعدادیابی و مشاوره ورزشی در 2 شیفت صبح و بعدازظهر آماده خدمات دهی به متقاضیان است.

انتهای پیام/د.ا

مرکز تخصصی استعدادیابی در همدان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار