مدیر کل راه و شهرسازی همدان از بهره برداری بیمارستان قائم تویسرکان در سال 97 خبرداد.

بیمارستان قائم تویسرکان امسال به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فرزانه مدیر کل راه و شهرسازی همدان  بیان کرد: در حال حاضر بیش از 100نفر در این پروژه مشغول بکار هستند و البته روند کار نیز با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه کار ساخت و ساز این بیمارستان یک روز هم تعطیل نشده،افزود: علت عدم اتمام پروژه در سال 96تنها به جهت افزایش حجم کار بوده است.

گفتنی است بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان از سال 87 کلنگ زنی شده و با جانمایی هایی که انجام شده تعداد تخت ها به 154 تخت افزایش یافته است.این بیمارستان دارای 6 طبقه با اسکلت بتنی و دارای 154 تخت با مساحت زیربنا به متراژ 16 هزار و 934 متر مربع می باشد.مساحت زمین به متراژ 46 هزار و 762 متر مربع و دارای 4 بلوک مجزا و قسمت های الحاقی و مستحدثات جانبی می باشد.

این بیمارستان دارای بخش های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه ( دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون و ...)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه ، ICU، NICU،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی ، داخلی و اداری و مهدکودک است.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح بیمارستان قائم تویسرکان تا پایان سال در همدان

برچسب ها: علوم پزشکی ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار