فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اختلاف بر سر پارکینگ در شهرستان ماهشهر سبب کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح جزئیات یک فقره قتل طی روز گذشته، ۲۱ تیرماه در یکی از محلات شهرستان ماهشهر بیان داشت: اختلاف ۲ همسایه بر سر پارکینگ سبب اوج گرفتن مشاجره بین دو طرف دعوا شد.

وی به تیراندازی یکی از طرفین دعوا با استفاده از اسلحه شکاری به سوی مرد همسایه اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت گزارش درگیری به محل مذکور اعزام شدند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در بررسی‌های اولیه توسط ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر مشخص شد فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرده و قاتل از محل وقوع جرم متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی به تلاش‌ها و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی اشاره و اظهار کرد: پس از شناسایی محل اختفای قاتل و سپس هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند قاتل به هویت "ح - الف" را در کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کرده و یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به اعتراف قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اشاره کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

کشته شدن یک نفر در مشاجره خانوادگی

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.