گاز رسانی به 7 روستای بخش موگرمون (مونه، سرتنگ، شیتاپ، دم اشکفت، آبزالو،مله شیتاپ)آغاز و امروز شاهد توسعه خط لوله گاز هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و گاز رسانی به 7 روستای بخش موگرمونلنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار لنده از جاده روستای عروه و عملیات گاز رسانی به هفت روستای این شهرستان در بخش موگرمون بازدید کرد.
فرماندار لنده وضعیت این جاده روستایی را صخره ای وسخت گذر و صعب العبورعنوان کرد و گفت : متاسفانه مردم این روستا به علت صعب العبور بودن این جاده ،مشکلات زیادی را متحمل شده اند و به دلیل نداشتن راه ارتباطی مناسب این روستا تاحدودی خالی از سکنه شده است .
دارا کریمی نژاد افزود: وجود مشاغل دامداری و کشاورزی وباغات و چشمه ساران در این روستا می طلبد تا فعالیتی جهادی برای ساخت تنها 5کیلومتر جاده مناسب برای روستاییان انجام گیرد .
وی در حاشیه بازدید از آغاز به کار پروژه گاز رسانی به هفت روستای بخش موگرمون گفت : ؛ گاز رسانی به 7 روستای بخش موگرمون (مونه، سرتنگ، شیتاپ، دم اشکفت، آبزالو،مله شیتاپ)آغاز و امروز شاهد توسعه خط لوله گاز هستیم .
کریمی نژاد افزود : یک میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته شده است که هدف از گاز رسانی به این مناطق در مرحله ی اول رفاه روستائیان است و در مرحله دوم با توجه به اینکه این مناطق کوه پایه ای هستند دیگر شاهد قطع درختان برای تامین سوخت نخواهیم بود .
وی طول مسیر انتقال گاز رسانی در این پروژه را ۱۷ کیلومتر ومدت تحویل این پروژه را 6ماه عنوان کرد .

انتهای پیام/غ

گاز رسانی به روستا های لنده

برچسب ها: گاز رسانی ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.