هدر رفت گاز در کهگیلویه و بویراحمد از ۶.۹ به ۲.۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکههدر‌رفت ۴۰ میلیون مترمکعب گاز دراستان کاهش هدر رفت گاز در کهگیلویه و بویراحمدسالیانه ۴۰ میلیون مترمکعب هدر رفت گاز در استان وجود دارد گفت: هدر رفت گاز در کهگیلویه و بویراحمد از ۶.۹ به ۲.۶ درصد کاهش یافت.
رحمان خادم با اشاره به اینکه ارزیابی‌های استانداری از عملکرد شرکت گاز مطلوب ارزیابی شده است، افزود: تعمیر همه‌ی ایستگاه‌ها و رفع نشتی گاز مهمترین دلیل کاهش هدر رفت گاز در استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه هزار و ۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد طبق قانون شرایط گازرسانی را دارند، ادامه داد: تاکنون به ۵۱۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده که با اجرای این طرح ها ۱۶۶ روستای زیر ۲۰ خانوار در طول مسیر نیز گازرسانی شده است.
خادم با بیان اینکه طول شبکه‌های گازرسانی ۳۸۰۰ کیلومتر بوده که از این میزان ۱۵۰۰ کیلومتر شهری و بقیه روستایی است، گفت: هم اکنون گازرسانی به ۱۸۰ روستای استان در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا بوده و گازرسانی به ۱۰۰ روستای دیگر نیز در دست مطالعه و یا گرفتن مجوز لازم است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دو سال اخیر عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷۰ روستای استان و همچنین دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی اجرایی شده است.
خادم تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده لوله‌های گاز در مجاورت جاده‌های مواصلاتی از جمله گچساران، خیرآباد، باباکلان و روستای شمس آباد را جابجا شدند.

انتهای پیام/غ

گاز رسانی به 270 روستا

برچسب ها: گاز رسانی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.