سری جدید «سرزمین زامبی‌ها» با حضور هنرپیشگان قبلی مقابل دوربین می‌رود.

ساخت سری جدید «زامبی» با هنرپیشگان قبلیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمپانی «سونی پیکچرز» با بهره از هنرپیشگان قبلی شامل «اما استون»، «وودی هَرِلسن»، «جسی آیزنبرگ» و «اَبیگِیل برِزلین» سری جدید «سرزمین زامبی‌ها» را می‌سازد.

«روبِن فلِشر»کارگردان برای ساخت سری جدید به همراه همان نویسندگان فیلم‌نامه قبلی، «پل ورنیک» و «رت ریس» که هر دو در فیلم «ددپول» نیز همکار بوده‌اند، مهیا شده‌اند.

مرحله تولید این فیلم از ژانویه آغاز و در اکتبر 2019 به مناسبت دهمین سال تولید این مجموعه فیلم اکران خواهد شد. «لورن آبراهام» بخش بین‌المللی این پروژه را برعهده خواهد داشت.

«سرزمین زامبی‌ها2» در دنیایی اتفاق می‌افتد که قاتلان زامبی باید با بسیاری از انواع جدید زامبی روبرو شوند. در این سری جدید نجات‌دهندگان بشری جدیدی نیز وجود دارند.

سَنفورد پانیچ مدیر کمپانی کلمبیا پیکچرز در مورد فیلم زامبی‌ها و خلق سری جدید گفته است: این فیلم یکی از آن پروژه‌هایی‌ست که هواداران دوست دارند باز هم اتفاق بیافتد و البته هیچ کس بیشتر از «اما»، «وودی»، «جسی» و «اَبیگِیل» دوست ندارد این اتفاق بیافتد. تعدادی از هنرپیشگان محبوب در این فیلم وجود دارند و من فکر می‌کنم آنها در واقع خالق این فیلم هستند زیرا عاشق کارکترهای خود هستند. از بازگشت روبن بهعنوان کارگردان این فیلم خوشحالم.

جالب اینکه «بیل ماری» در این فیلم جدید زامبی در نقش خودش در بخشی کوتاه ظاهر خواهد شد که به اشتباه اینکه یک زامبی است، توسط انسان‌های شکارچی زامبی‌ها به قتل می‌رسد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار