پیشگیری باید یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی باشد.

پیشگیری در صدر برنامه های بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت الله عبادی  نماینده ولی فقیه در استان، امروز در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان  بمناسبت هفته بهزیستی گفت:کار سازمان بهزیستی کار پراهمیتی است چرا که هدف، انسان است و در هر زاویه ای که به او کمک شود ارزش آن را نمی‎‌توان با قلم و زبان بیان کرد.

وی با بیان اینکه اگر در جایی نقص یا بی تفاوتی وجود داشته باشد و به موقع رسیدگی نشود تبعاتی خواهد داشت  افزود: انسان از حقی که دارد محروم شود، مشکل از مسئول است و باید پاسخگو باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان بهزیستی ده‌ها مسئولیت دارد که باید تخصصی عمل کند و بایستی اولویت  ها را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه کار و فعالیت کارکنان این سازمان یکی از کارهای پرارزش و با اهمیت در جامعه است گفت: کار شما از آن جهت ارزش دارد که هم از نظر انسانی و هم از نظر اسلامی برای افراد ضعیف و محروم جامعه کار انجام می دهید.

آیت الله  عبادی پیشگیری از معلولیت و کنترل آسیب های اجتماعی را یکی از برنامه های مهم جامعه دانست و افزود: پیشگیری از آفات جامعه یک نوع بازسازی انسانهاست.


نماینده ولی فقیه در استان، شناسایی و شکوفایی استعدادهای افراد تحت پوشش را هم از مهمترین وظیفه کارکنان بهزیستی عنوان کرد و افزود: هرگونه کوتاهی در حق این افراد ظلم به آنهاست.

انتهای پیام/ ط آ

 

 

برچسب ها: ورزش ، اخبار اورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.